Vybraný příspěvek

"Zahrádka sněženek"

Žije si, poklidně,  JE,  jedna..,,pohádková" Víla,  zvaná: ,,Babka Sněženka.."  tu k ní do stavení přijde Jeníček.. a praví: Bábi....

čtvrtek 15. října 2020

Sen.. snad i: růží, sněženek..

Střídání..
.. jar.. podzimů.. 
Lét, zim.. 

sněženek s růžemi, 
růží, pivoněk
s i Primulkama..

Kdož by říci chtěl..
.. Ráj na Zemi.. ten..?

O Ráji na "Zemi" snil jsem, 
Ráj ten.. i v plamenech fašismu vůči i "Ní" 
nejednou našel jsem.

O Lásce Nebesko pozemské snil jsem.. 
nejednou
Našel jsem :-)

Šťasten tedy až za hrob
mohu být.. a: Jsem .

No,..mohla by.. 

(bez fašo si 
,,šosí"
alko piva Lásky) 

"Láska" 
(ženy).. 

.. "může" i si .. 
být, pobývat se Mnou..
 i coby Můj.. takový.. jako říkává se,
 i.. "byt.. i příbytek" .

Do toho snad i kdes:
 prý že: "Santa" 
s pytlem kdes i rozsypaných Rájů.. hraček..

~~~